dinsdag 14 juli 2015


De zomer is begonnen maar na een mooie zomerse periode is het nu aan het regenen.
Begin juli heb ik met een kraam gestaan op de fair "Goedt handgemaakt".
Dit was een geweldig leuke en gezellige fair, ik zou er twee dagen staan maar helaas werd ik de tweede dag ziek wakker. Dus dat ging hem niet worden.
De eerste dag was het prachtig weer en de opkomst was heel goed. Veel mensen gesproken en ook veel verkocht.

Ik had tassen gemaakt van tafelzeil welke heel goed in de smaak vielen. de tassen had ik gevoerd met zelf ontworpen stof met een Zeeuws tintje.
Ook had ik gehaakte tassen te koop. Ik verkocht er twee en kreeg afgelopen week een opdracht nog een tas te haken.


Als draagband heb ik een gewone broekriem gebruikt. Dit geeft een heel leuk effect.
Nu heb ik even een moment rust maar ik kan het niet laten en ben al begonnen met engeltjes haken voor de kerst. een kennisje van mij wil namelijk graag een kerstboom vol engeltjes en vroeg of ik er 20 wilde maken voor haar. Dus als ik vanaf nu iedere week 1 engeltje haak heb ik er voor december 20.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten