zaterdag 30 juli 2016

Leintje en Arjoan

Voor mijn verjaardag had ik het boek gehaakte lappenpoppen gekregen.
Nadat ik een aantal van deze poppen gehaakt had kwam ik op het idee om op deze manier een Walchers boerinnetje te maken.
Het mutsje was het moeilijnkst. Dat heb ik wel 3x gehaakt, uitgehaald en opnieuw gehaakt.
Ik wilde dat je echt kon zien dat ze van Walcheren kwam.
Na een aantal avonden haken was Leintje geboren.
Ik was gelijk verliefd op haar en met mij vele anderen. Toen ik de foto's op facebook geplaatst had leek het me leuk om een man voor Leintje te haken.
En jawel na weer wat avondjes proberen was daar Arjoan.
Ondertussen heb ik de patroontjes uitgewerkt en zijn ze te koop via mijn webwinkel.
En zoals je op de laatste foto kunt zien heb ik haar als finishing touch nog een snoer bloedkoralen gegeven.




2 opmerkingen:

  1. Al heel lang op zoek naar dit prachtige haakpatroon .is het ergens te bestellen zou dolgraag proberen ze net zo mooi te haken

    BeantwoordenVerwijderen