woensdag 28 september 2016

Gehaakte Zeeuwse knoop tas.


Soms gaat er bij het bloggen wel eens iets mis. Bijvoorbeeld het stukje over mijn eerste “Zeeuwse-knoop-tas”. Dit stukje heb ik geschreven maar is op één of andere manier in de concepten blijven staan.
Ondertussen heb ik dus twee variaties op dit patroon gehaakt en ben met een derde bezig. Het blijft gewoon leuk om een simpele juten te transformeren in een uniek exemplaar.
Een tijdje terug heb ik het patroontje van de Zeeuwse knoop granny op mijn blog gezet.
Nu liep ik al tijden rond met het plan een boodschappentas te bekleden met granny's en al denkende kwam ik op het idee om deze granny er voor te gebruiken.
Het resultaat mag er wezen vind ik zelf.
Het patroon van de tas heb ik uitgewerkt en staat te koop in mijn webwinkel.
www.mijnwebwinkel.nl/winkel/keetje


Het is een hele leuke tas om te haken maar hou er wel rekening mee dat er  best veel garen in gaat zitten.


1 opmerking: