vrijdag 27 februari 2015

Kussen of tas?

Afgelopen zondagmiddag  had ik bereibaarheidsdienst. Dit betekent dat je thuiszit maar wel opgeroepen kan worden.
Ik kon dus niet ver weg en verveelde me een beetje. Mijn huiswerk voor de CAL 2015 had ik al af en achter mijn naaimachine kruipen was ook geen optie omdat we de slaapkamer aan het opknappen zijn en alles uit die kamer in mijn hobbykamer stond.
Dus in mijn garenvoorraad gedoken en begonnen met Sophies Garden.
Nu is deze dus nog verslavender dan de CAL 2015. Ik heb hem dan ook in nog geen week gehaakt en al hakende vroeg ik me af of ik er nu een kussen of een tas van zou maken.
Op facebook zette ik een oproep en de meesten gingen voor een kussen maar toch blijft die tas in mijn achterhoofd zitten.
Denk dat er niks anders op zit dan hem nog een keer te haken voor een mooie tas. Maar ik denk dat ik hem dan met verschillende kleurtjes haak.
Het begin.
De hoeken waren heel moeilijk.

 

Mooi is hij hè?

1 opmerking:

  1. Hij is echt prachtig geworden!
    Ik weet niet of ik het geduld zou hebben om zo iets moeilijks te haken...😊

    BeantwoordenVerwijderen