donderdag 5 februari 2015

februari blues?

Het is nu echt winter, op facebook zag ik allemaal sneeuwfoto's langskomen maar hier bleef het "droog".
Wel was het koud maar overdag scheen de zon lekker.


Ik ben even de tuin ingelopen om te kijken wat er al in bloei stond. Het was nog niet veel maar het begin is er.
Binnen is het al wel lente. Ik heb in de keuken een schaal met narcissen staan en de Amarylis die ik in november gekocht heb bloeit volop.


Toch krijg ik een beetje last van de winterblues. Ik heb nergens zin in en moet me overal toe zetten.
Maar ik verzet me hiertegen en ben toch met van alles bezig.
Ik ben druk bezig voor mijn dochter die over 4 weken moet bevallen. En ik heb een "knijperzak"gemaakt voor de verjaardag van mijn zus. Het is een vergrote versie van de knijperzakken die ik gemaakt heb maar dan bedoelt om alles wat zoal rondslingert in je huis in te bewaren.
Ik heb hem gemaakt van 4 verschillende Zeeuwse stofjes en heb er de trouwfoto van mijn ouders op genaaid.
Ook ben ik met verschillende brei en haak projecten bezig dus eigenlijk heb ik helemaal geen tijd voor een winterblues.........................................



Geen opmerkingen:

Een reactie posten