dinsdag 6 januari 2015

Een nieuw jaar.

Het is al een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb vandaar dat ik de spreekwoordelijke "pen" maar weer eens oppak.
Het nieuwe jaar is nu 6 dagen oud en ik heb alweer last van de "januariblues". Het weer zit niet mee, het is donker en koud en het duurt nog zo lang tot het lente is.
Vorige week heb ik de kerstversiering opgeruimd en gelijk de kamer een frisse look gegeven.
Ik heb een nieuw kleed op de vloer in dezelfde kleur als mijn Maria beeld en van een restje katoen wat ik nog had liggen heb ik er een lampenkap bij gebreid.

Ook heb ik op verschillende plaatsen bolletjes neergezet. Bij het tuincentrum hadden ze mini amaryllis. Echt heel leuk!


Het blikje is nog van mijn oma geweest. Ik bewaar er mijn theelepeltjes in. En.................. het heeft dus ook die blauw/groene kleur.


Ik heb ook een bolletje in een oud kopje gezet.

In de vensterbank heb ik sneeuwklokjes gezet. De potjes heb ik beplakt met bruin inpakpapier. Dit zag ik op de blog van Knick of Time. http://knickoftime.net/

Zij had het gedaan met terracotta potjes maar ik heb gewoon de plastic potjes waar de bolletjes in zaten beplakt.
Alleen..... toen ik ze klaar had kwam ik tot de ontdekking dat ik per ongeluk glitter mod podge gebruikt had. Nu zijn ze een beetje goudkleurig geworden.

brown paper rustic flower pot
Hier zie je haar potje.
En hier zie je mijn potje. (met glimmertjes) Ik vond het bolletjesband wel leuk bij de sneeuwklokjes.

Een vleugje lente in de winter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten