maandag 2 juli 2018

verrassingsdoos.

Vandaag heb ik een baaldag. Ik voel me een beetje down en heb nergens zin in.
Misschien komt het door de warmte? In ieder geval ben ik iedere morgen hartstikke vroeg wakker omdat het al zo vroeg licht is.
Om uit die neerslachtige stemming te komen ga ik maar een stukje schrijven over iets leuks.
Afgelopen vrijdag ontving ik namelijk over de post de Yla-box.
Nu vragen jullie je natuurlijk af wat in hemelsnaam een Yla-box is.
Nu dat is snel uitgelegd.
Vorige maand zag ik op instagram dat iemand deze box besteld had en ze was heel blij met de inhoud.
Nieuwsgierig geworden ging ik kijken bij Yla wat de box inhield. Yla blijkt (hoe kan het ook anders) een wolwinkel te zijn. Ze verkopen verrassingsboxen waar je op in kunt schrijven.
Vanaf de 1e van de maand kun je bestellen en dan wordt hij de 28e verstuurd. Je kunt kiezen voor een losse box een 3 maandelijks abonnement en een halfjaarlijks abonnement.
Ik heb mezelf maar eens een cadeautje gegeven en gekozen voor een driemaandelijks abonnement.

Vrijdag arriveerde de box met de post en toen ik hem open deed zag ik een mooie goudkleurige verpakking.
Eigenlijk vond ik het te mooi om open te maken maar mijn nieuwgierigheid won het.
Wat een leuke inhoud! Twee bollen Caron Simply Soft en een bol Caron glittergaren in hele mooie kleuren. En erbij een prachtig patroon van een tas.  Zelfs de bijpassende haaknaald ontbrak niet! Ik bewaar het nog even als project voor in de vakantie. Dan heb ik inmiddels ook die van augustus en zal ik me niet vervelen.
Daarbij nog heel veel leuke kleine hebbedingetjes.
Een tassenhanger van Mez11.
Een zakje met 4 houten knoopjes en een schattige stekenmarkeerder.
Een haaktijdschrift vol met tassen.

Een cadeauzakje met daarin een spiegeltje en nagelvijltjes.
En een zakje thee met twee heerlijke chocolaatjes.
Van zo'n doos openmaken wordt je echt vrolijk en zalfs er over schrijven maakt m'n humeur wat beter.
Ik denk dat ik zo maar eens wat vrolijke bloemetjes ga haken om haarelastiekjes te maken voor de kleindochters.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten