zondag 21 februari 2021

Kussend paartje

 

Een aantal jaren geleden zag ik dit gehaakte stelletje langskomen. Ik had toen net Leintje en Arjoan gehaakt en het leek me heel leuk om deze ook eens op zijn Walchers aan te kleden.
Het patroontje was te bestellen via  www.amigurumis.nl dus het patroontje besteld.
Nu ging het net als bij zoveel bestelde patronen. Het kwam op de tablet te staan en ik vergat het eigenlijk een beetje omdat er zoveel andere haakkarweitjes tussendoor kwamen.
Vorige week heb ik wat garen bij elkaar gezocht en ben gewoon begonnen.
Ze waren kleiner dan ik eigenlijk verwacht had dus het was best nog wel een gepriegel.
Vooral het mutsje heb ik een paar keer uit moeten halen.




Het schortje wilde ik graag van “echte” schortenbont maken. 
Ik had nog precies een mooi stukje liggen van een oude schort. Het was al gerimpeld en al en ik moest het allen nog aflocken en een bandje er aan naaien.




Al met al ben ik er een paar dagen aan bezig geweest en ik ben best wel trots op het resultaat.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten