maandag 1 maart 2021

Doekjesswap




Via instagram deed ik mee aan de doekjesswap van Truida Baas. 

De opdracht was. Haak of brei een doekje voor je swapmaatje en verpak dit samen met een cadeautje, een mooie kaart en iets lekkers in een brievenbuspakje. Doe je pakketje ruim voor 1 maart op de post zodat we allemaal 1 maar het pakketje open kunnen maken.

Dus vandaag was het zover. Ik mocht het pakketje openmaken.

Wat leuk is dit toch, het lijkt wel of ik jarig ben.





Dit zat er allemaal in. En ook nog 2 zakjes verwenkoffie en een lekkere reep chocolade.
Wat een verwennerij op een grijze bewolkte dag! 

Op deze foto zie je het doekje in zijn geheel. Precies mijn kleur, eigenlijk zonde om te gebruiken als vaatdoek.


Deze doekjes heb ik zelf gehaakt voor in het pakketje. Ik heb ze gehaakt met Scheepjes Skies. Dat is zulk mooi garen om mee te haken. Het bovenste doek heb ik Tunisch gehaakt en het onderste doekje is een combinatie van gewoon haken en Tunisch haken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten