maandag 14 mei 2018

variant op Leintje en Arjoan.

Op Pinterest kwam ik vorige week dit Walchers boertje en boerinnetje tegen. Heel anders dan mijn lappenpoppen maar toch had ik gelijk een gevoel van herkenning bij het zien van de foto.

Ik klikte op de afbeedling en  kwam toen op site van "ateljee de kraal" en zij schreef dat ze deze popjes ( Wanne en Noute) gemaakt had aan de hand van een patroon wat ze op een markt gekocht had.
Toen ik verder naar beneden scrolde zag ik daar een foto van Leintje en Arjoan en ook mijn naam er bij vermeld staan. ( nou ja Keetje dan.)
Ik vind het wel heel leuk om te zien dat je met mijn patroon ook andere soorten popjes kunt maken en de complimenten voor de persoon achter "ateljee de kraal" dat ze zo'n leuke variant gemaakt heeft. (vooral het beukje vind ik heel schattig )
En nu maar wachten op de variant van Krien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten