dinsdag 8 mei 2018

emigreren

 Maandag zijn het zusje van Leintje en haar stoere verloofde vertrokken voor hun verre reis.
Het is leuk als je creaties over de hele wereld zwerven maar het doet best wel een beetje zeer als je weet dat je  je "kindertjes" nooit meer zal zien.
Ik hoop dat de nieuwe eigenaresse er blij mee is en ik ben heel benieuwd waar ze terecht zullen komen en hoe het verder met ze gaat daar in de vreemde.
In augustus weet ik misschien meer want dan komen ze op de plaats van bestemming aan.
 Het is echt geweldig leuk om ze te haken en elke pop wordt anders en daardoor uniek.




Om ze nog een beetje bij me te houden heb ik ze zondagmiddag uitgebreid op de foto gezet. Het zijn "echte" fotomodelletjes. :)
Wie weet... misschien mag ik er nog eens een paar haken.

3 opmerkingen:

  1. Heb je hier een patroon van We wonen in Amerika, m'n man is in Vlissingen geboren dus zou het leuk zijn om een patroon te hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe komt aan jouw prachtige patroontjes van Zeeuwse popjes kan ik die ergens kopen .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love it! Do you sell these?
    I was born in Zeeland, but now live in the USA. Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen