dinsdag 29 mei 2018

Zeeuwse knoop wandhanger.

Wandhangers zijn op het moment helemaal "in". Je ziet ze gehaakt en geknoopt in allerlei afmetingen en vormen.
Vorige week zat ik zomaar wat in het wilde weg te haken met als uitgangspunt de Zeeuwse knoop.
Al hakende kwam ik op het idee om er een wandhanger van te maken.

Bovenaan maakte ik lusjes waar je een stok doorheen kan doen.
Ik wist dat ik nog ergens een oude verweerde tak had liggen die ik er doorheen kon doen.

                              En jawel. Hij paste precies!
Ik heb de wandhanger gehaakt met restjes Catona denim en Catania denim. De ene is wat donkerder dan de andere maar dat komt wel heel mooi uit in het patroontje.
Al met al ben ik best tevreden met het resultaat en hij hangt nu te pronken in de gang.
Ook kreeg ik afgelopen week via Facebook een foto toegestuurd van een Zuid Bevelandse Leintje en Arjoan.
                         Echt heel leuk deze variatie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten