woensdag 15 oktober 2014

Blij verrast.

Hoe kan een saaie regenachtige herfstdag ineens een stuk leuker worden?
Gister zat ik voordat ik naar mijn werk moest nog even op de bank een bakje koffie te drinken toen er aan de voordeur geklopt werd.  (Ik heb een klopper op de deur na verschillend slechte ervaringen met draadloze bellen)
Voor de deur stond een wat oudere man die vroeg of ik die mevrouw was die haakte en op de fair gestaan had.
Ik dacht nog "misschien wil die man dat ik wat haak". Maar nee hij vertelde dat hij "wat" haakspulletjes had van zijn zus die in het verzorgingshuis opgenomen was en hij het graag wilde geven die er wat mee kon doen. Of ik maar even mee wilde lopen naar zijn auto.
Ik liep met hem mee naar de straat en hij deed de auto open.
Wel 4 grote dozen met haakgaren, grote klossen garen, patroontjes, tassenbeugels, oude handwerktijdschriften, brei- en haaknaalden en nog veel meer.
Ik mocht het allemaal hebben zei hij en wat ik zelf niet kon gebruiken moest ik maar weer naar de kringloop brengen.






Er zat zelfs een knot opwinder een borduurstandaard en een stoppaddestoel in de doos.
Ik was er helemaal beduusd van en heb die man dan ook heel hartelijk bedankt.
Dit is nu echt een leuke verrassing op een saaie herfstdag.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten