maandag 23 april 2018

Zeeuwse knoop tas nummer 4.

Dit is alweer mijn 4e Zeeuwse knoop tas. Het is elke keer weer een verrassing hoe het eindresultaat eruit zal gaan zien.
Ik begin gewoon te haken nadat ik de kleuren bij elkaar gezocht heb. Uitgangspunt is de Zeeuwse knoop granny. Dan ga ik mooie randjes zoeken in mijn haakbijbel ( Hij heet echt zo, google maar eens op "haakbijbel")

Ik kijk of het randje in het geheel past en of de stekenverhouding klopt. Als de lap groot genoeg is
ga ik de achterkant van de tas haken. Ik kies er vaak voor om die achterkant er weer anders uit te laten zien dan de voorkant dus wordt weer de haakbijbel erbij gepakt.

Deze keer heb ik er voor gekozen om 3 kleine granny's te haken en boven en onder randjes te haken.
Wel heb ik de rand weer afgewerkt met dezelfde rand als de voorkant.
Ik ben zelf heel tevreden met het eindresultaat en de nieuwe eigenaar was er heel blij mee!


1 opmerking: