maandag 15 september 2014

Alle begin is moeilijk.
Het leek me al lang heel leuk om een eigen blog te hebben waarop ik kan schrijven over alles wat ik in elkaar knutsel en over andere dingen die ik leuk vind om te delen.
Dus vandaag heb ik een start gemaakt met mijn eigen blog. Het lijkt zo simpel maar dat is het nog niet hoor. Maar ik heb facebook ook onder de knie gekregen dus dat moet me met dit ook wel lukken.
Ik zal eerst eens wat over mijzelf vertellen.
Omdat ik graag haak, brei, knutsel enzovoort ben ik een paar jaar gelden op het idee gekomen om mijn zelfgemaakte creaties te gaan verkopen via een webwinkel.
www.mijnwebwinkel.nl/winkel/keetje//
Maar ik wilde ook op een andere manier mijn zelfgemaakte spulletjes laten zien en heb toen een facebookpagina aangemaakt.  Door dit alles ging ik surfen op internet en ontdekte hele leuke blogs.
Dit wilde ik dus ook!
Dus vandaar..............................................
Ik ga dus regelmatig foto's plaatsen en berichten schrijven over hetgeen ik gemaakt heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten