donderdag 18 september 2014

beplakte pompoen.

Ik ben helemaal verslaafd aan het beplakken van spulletjes met papier.
Jaren geleden heb ik al paaseieren met muziekpapier beplakt en van lieverlee werd het steeds erger.

Op de site van Knick of time en op pinterest kwam ik hele leuke ideetjes tegen.
Mijn laatste project zag ik ook op pinterest. een pompoen beplakt met bladzijden uit een oud boek.
Daar hadden ze een nep pompoen gebruikt maar ik heb een echte genomen.
Op de rommelmarkt bij ons op het dorp had ik een stapeltje oude kinderboekjes gevonden en die kon ik er mooi voor gebruiken.

De spiegel en het koffiemolentje heb ik ook beplakt.
Het koffiemolentje heb ik van een vriendin die het weg wilde gooien. Maar aangezien ik overal mogelijkheden in zie............................ kreeg ik hem dus.
en na een beetje schuur-, schilder-, knip- en plakwerk is dit het resultaat geworden.

1 opmerking:

  1. Leuk dat je ook een blog begonnen bent. Welkom in het blogger wereldje.

    Ik beplak ook vaak dingen, is erg leuk. Ik strijk er wel nog een laagje chemage over. Dan is het echt afgewerkt, en blijft het mooi!

    Kom je ook eens op mijn blog langs?

    Groetjes Thea♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen